ابوالفضل اومد خونمون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
خاطرات من

 سلام خدا....

امشب یه شب عجیب بود...

اتفاق عجیبی افتاد....کسی رو دیدم که ارزو داشتم دیگه هرگز نبینمش......

ابوالفضل……..

اره ابوالفضل.......

هیچوقت فکر نمیکردم دیگه ببینمش چه برسه به اینکه بیاد خونمون........

ساعتای 10 بود که ناصر زنگ زد و گفت ما الان میایم اونجا....

ما هم خیلی جا خوردیم.......اخه ما فردا میخایم بریم مشهد...هیچی تو خونه نداشتیم...اخه فکر نمیکردیم کسی بیاد اینجا....

خلاصه که خیلی بد شد...

محمد هم بیرون بود....

دیگه سریع زنگ زدم بهش و گفتم میوه و شیرینی بخر و بیار ....

حالا اینا رو بی خیال ...

عمه که اومد تو بعدش دیدم ابوالفضل اومد تو....شوکه شدم...ولی اصلأ به روی خودم نیاوردم و خیلی معمولی باهاش احوالپرسی کردم.....

اصلأ انتظار نداشتم....

بعدشم که هی جلوش دلا خم شو این چیز بیار ....

میوه که اوردم اول گفت نه دست شما درد نکنه گفتم بفرمائید بعد روشو کرد به ملیحه و گفت کدومو بردارم؟سیبو برداشت و بعدم گفت با هم میخوریم.....(یعنی ما خیلی عشقولانه هستیم...)

میخاست دل منو بسوزونه که سوزوند...خیلی وقته سوزونده .......بدجوری هم سوزونده.......کاری باهام کرده که امشب از ته قلبم نفرینش کردم.........

امشب شب شهادت حضرت زهراس به روی مجتبی که طفل معصومه خدا رو قسم دادم که به روزی بیفته که بفهمه آه من پشت سرشه و بیاد ازم بخاد که ببخشمش .... و از خدا خاستم یه شوهری نصیبم کنه که از همه جهات از اون بالاتر باشه....

از قیافه...از پول....از تیپ....از خوبی....از همه چی..........

از خدا میخام خودمم به بالاترین سطح علمی برسم.......

امسال کارشناسی....بعدم ارشد....بعدم دکترا....بعدم........

خدایا اینا بزرگترین ارزوم تو زندگیمه.......

خدایا امشب از ته قلبم با تمام وجودم اینا رو ازت میخام...........

خدایا امشب خیلی دلم شکست ... خیلی..... نه به خاطر من..به خاطر دل شکستم بهم لطف کن..........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 4 فروردين 1392برچسب:, :: 13:51 :: نويسنده : فرشته

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 518
بازدید کل : 30267
تعداد مطالب : 99
تعداد نظرات : 66
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل

كد تغيير شكل موس